آموزش سئو کاربردی

ساخت وبلاگ


کمپانی گوگل در بیانیه ای اظهار کرد “وبسایت هایی که از مدرک ssl به کار گیری آموزش سئو کاربردی می نمایند نسبت به بقیه وبسایت ها از مزایایی منتفع می‌شوند”. قابلیت تشخیص ترازو اثر ssl بر روی مرتبه seo سایت، آن هم صرفا با متکی بودن به‌این بیانیه یه خرده طاقت فرسا میباشد. چراکه مفاد خیلی متعددی در جايگاه بندی وبسایت ها موءثر می باشند.

مایحتاج میباشد بدانید هرچند که استعمال از این مدرک خصوصا در دکان های اینترنتی، امنیت وبسایت را بالا برده و خیال و خاطر مشتری ها را نیز شل می نماید البته اثر مستقیمی بر بهینه سازی تارنما ندارد. در‌صورتی‌که فاکتور های اساسی اعم از UX و UI را در ساخت وب سایت در حیث بگیرید، می‌توانید شاهد اثر ssl بر روی مرتبه seo سایت خویش نیز باشید. براین اساس نمی اقتدار انتظار داشت که ssl به تنهایی بهینه سازی وب سایت تان را بهبود ببخشد.


نوشته ی علمی ذیل را قطعا بخوانید:

اثر تجارب کاربری بر مرتبه سایت

سود سوئیچ کردن سایت روی HTTPS
مهم‌ترین بهره این شغل که ارتقا امنیت اکانت استفاده کننده بود را پژوهش کردیم. این دستور در تجربیات کاربری مثبت، اثر اکثری دارااست. از طرفی با سوئیچ کردن وبسایت خویش بر این پروتکل، مرورگر هایی مثل کروم، فایرفاکس و غیره در اولِ ایمیل تارنما، قفلی سبز رنگ را علامت میدهند که امنیت بالای وب سایت را به مخاطب اعلام می‌دارد.

گوگل هنگام بازدید یوزرها از وب سایت هایی که از مدرک ssl به کار گیری نمی‌کنند، هشدار داده و نا امن بودن وبسایت را اعلام می‌دارد. حدودا تک تک یوزرها فورا بعداز این هشدار، از تارنما بیرون می گردند. این آیتم اثر ssl بر روی مرتبه seo وبسایت ها را تا حدودی نماد می‌دهد. چراکه ربات های گوگل، تمامی وب سایت ها را زیر لحاظ دارا هستند و بیرون شدن ناگهانی استفاده کننده از تارنما را زنگ خطر میدانند. بدین ترتیب، seo سایتی که‌این سند را ندارد، افت می نماید.

الگوریتم های گوگل آرم میدهند تارنما هایی که فاقد سند ssl می باشند، تجربیات کاربری خیر را ارائه نمی دهند. هنگامی که یوزرها هشدار نا امن را چشم و از وبسایت بیرون می‌شوند، گوگل باصرفه نبودن وبسایت را دریافته و seo آن را زیر میاورد. چون اینگونه تارنما هایی آمادگی مرتبه های بلندتر را ندارند.

لحاظ کارشناسان در زمینه‌ی معیار اثر ssl بر seo
برایان آیین و همکارانش به تجزیه و چک ۱ میلیون تارنما پربیننده گوگل پرداخته اند و مدعا میباشند که مدرک ssl اثر اکثری در seo وب سایت داراست. سفارش برایان آئین به اشخاصی که قصد دارا هستند وب سایت جدیدی پیاده سازی نمایند این میباشد که از به عبارتی آغاز HTTPS را فعال کنند.

اثر ssl بر seo در دکان های اینترنتی
همان گونه که قبلا اشاره کردیم، داشتن یا این که نداشتن این مدرک، در واحد سنجش فروش و seo دکان های اینترنتی اثر اکثری دارااست. خودتان را به مکان خریداران بگذارید. حاضر می‌باشید از فروشگاهی که پروتکل امنی نداشته و کل داده ها اکانت بانکی شمارا با متن های بی آلایش به اینترنت سرور مرورگر منتقل می نماید، خرید فرمائید؟ یا این که ترجیح می دهید از فروشگاهی خرید نمایید که داده ها تان را با رمز گذاری های بغرنج نگهداری نماید و دست هیچ هکری به آنها نرسد؟

مسلما در دنیای امروز که پول، معنای قدیم خویش را از دست داده و به اعتبار الکترونیکی تبدیل گردیده، مداقه نگهداری داده ها بانکی دارای اهمیت میباشد. درصورتی که شما فروشگاهی اینترنتی داشته و از سند ssl به کارگیری نمی‌کنید، به زودی باخت خواهید خورد چون مشتری ها به سراغ تان نمی آیند. بدین ترتیب، خویش شما شاهد اثر ssl بر روی سکو seo تارنما مغازه تان خواهید بود.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 223 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 12:51


یکی‌از دیگر از طریق‌های مخفیانه رقبا جهت طراحی seo منفی در یک تارنما مبادرت به آموزش سئو کاربردی حذف شایسته ترین بک لینک و پیوند‌های (Backlink) آن میباشد که اثرات منفی بر مقام تارنما شما در صفحه های کاوش خواهد داشت. همان طور که میدانید Backlink در واقع پیوند‌های ورودی به سایت شما محسوب میشوند؛ یعنی وبسایت‌های دارای اعتبار نشانی شیت شما در برگه خویش قرار داده و مخاطب را به بازدید از سایت شما هدایت می‌نماید. بک پیوند سازی در انتخاب جايگاه و رده یک سایت بوسیله ربات‌های موتور جستجوی گوگل اثر بسزایی داراست و به همین جهت تارنما‌های بخش اعظمی از این طرز جهت بهبود درجه کاغذ خویش در حاصل کاوش به کارگیری می‌نمایند.

رقبا نیز این توفیق بلندمرتبه شما‌را علامت گرفته و در روند طراحی سئوی منفی در وبسایت شما مبادرت به حذف شایسته ترین بک پیوند‌هایتان می‌نمایند تا درجه شما در گوگل به طور ناگهانی افت نماید. حریف درین طریق، خودش را به مکان شما معرفی کرده و با سایت‌های معتبری که به شما بک پیوند داده‌اند وارد حرف گردیده و از آن ها میخواهد که بک پیوند ورقه‌تان را در مجموع حذف کنند.

 

شیوه تقابل: برای پرهیز از جاری ساختن این ترفند از سوی رقبا می بایست مدام بک پیوند‌های خویش را محاسبه کرده و آنها‌را ذیل لحاظ داشته باشید. برای اجرا این عمل میتوانید از ابزار به کارگیری کنید و بک پیوند‌های اساسی خویش را در آن برچسب بزنید. این ابزار در شکل حذف بک لینک و پیوند‌های برچسب خورده سریعا به شما استحضار میدهد.

ایجاد کرد پروفایل های جعلی تکثیر نظرها و بازخوردهای منفی
مبادرت به نشر نظرها و بازخوردهای منفی نیز یکی‌از دیگر از ترفندهای سئوی منفی جهت تخریب رده یک وبسایت پیروز در گوگل میباشد. حریف معمولا هنگامی به‌این طریق متوسل میگردد که در طراحی روش‌های دیگر ناموفق بوده و یا این که فرصت مورد نیاز برای اجرا آن ها را ندارد. نشر نظرها منفی بسیار بی آلایش‌خیس از هک کردن یک سایت و یا این که لینک و پیوند سازی‌های مخرب میباشد و به همین جهت بخش اعظمی از رقبا جهت هلاکت یک سایت از این ترفند به کار گیری می‌نمایند. درین شیوه اشخاص و ربات‌های اکثری سروان می شوند تا درباره سرویس ها و استحصال و کارتان ایده ها منفی تکثیر دهند و یا این که در کانال‌های اجتماعی برای شما پروفایل‌های جعلی بسازند و اعتبارتان را ذیل پرسش ببرند.

این ایده ها تخریب گر اثر منفی بر تارنما شما در ورقه حاصل کاوش خواهد داشت و تصور بدی از تجارت شما در گوگل ساخت و ساز می‌نماید. انتقادات و بازخوردهایی که صرفا یک ستاره دارا‌هستند بر جايگاه بندی سئوی محلی شما نیز اثر می گذارند و این فرمان موجب سلب متکی بودن مشتریان و بازدیدکنندگان شود.

شیوه تقابل: برای شناسایی و رویا رویی با بازخوردهای منفی و جعلی می بایست بیزینس حساب گوگل خویش را گشوده کرده و کلیه نظراتی که اخذ کرده‌اید را آیتم پژوهش و نظارت قرار دهید و به‌دنبال کامنت‌های فیک و جعلی باشید. ایده ها تخریب گر معمولا در فواصل وقتی کوتاه و به طور ناگهانی نوشته میشوند و لحن آنان به طور کامل مشخص و معلوم میباشد. بعد از شناسایی بازخوردهای جعلی بایستی آن ها را نشان گذاری کرده و یک هیبت گزارش برای گوگل مالامال فرمایید. گوگل خیلی سریع این ایده ها منفی و جعلی را از وبسایت شما حذف کرده و تاثیرات منفی آن را خنثی می‌نماید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 99 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 16:53


نقشه وبسایت تصاویر با غرض بهبود ایندکس تصاویر تارنما پیاده سازی شد. آموزش سئو کاربردی تصاویر، امروزه نقش مهمی در seo داشته و یار با دیگر محتوای تارنما پایش و ایندکس می‌شوند.

حتی میتوان با استعمال از JSON-LD و اسکیما برند آپ ImageObject داده ها بیشتری از تصاویر را نسبت به نقشه تارنما در مشت موتورهای کاوش قرار اعطا کرد. به همین ادله ایجاد کرد نقشه تارنما تصاویر برای بخش اعظمی از وبسایت ها ضروری وجود ندارد. درج نقشه تارنما تصاویر در برخی سایت ها چیزی جز هدر دادن Crawl Budget وجود ندارد.

البته در سایت هایی که به نحوی با عکس سرو عمل دارا هستند (مانند وب سایت ها فروش عکس دست دوم) یا این که دکان های اینترنتی که تصویر محصولاتشان در گوگل کاوش میگردد، حضور نقشه وب سایت تصاویر به طور کامل شم گردیده و قادر است باعث به هر چه بیشتر چشم شدن آن ها خواهد شد.

اعتنا داشته باشید که قرار داشتن فولدر تصاویر در به عبارتی دامین سایت امری ضروری وجود ندارد. شما میتوانید از یک CDN استعمال نمائید، به شرطی که آن را در گوگل سرچ کنسول پذیرش کرده باشید.

نقشه وب سایت ویدئویی XML
شبیه تصاویر، در شرایطی‌که ویدئوها نقش لبریز رنگی در سایت شما دارا‌هستند، یک نقشه وبسایت ویدئویی برای آن تصویب فرمائید. در غیر این شکل ایجاد کرد اینگونه نقشه وبسایت ضروری وجود ندارد. مجال و انرژی خویش را در ازای بر روی افزودن اسکیما برند اپلیکیشن VideoObject در صفحه ها دارنده ویدیو صرف فرمائید.

نقشه وبسایت Google News
صرفا تارنما های رجیستر گردیده در خدمت Google News باید نسبت به ساخت‌و‌ساز اینگونه نقشه سایتی مبادرت نمایند. در صورتی‌که که دارنده اینگونه قوانینی می باشید، نقشه سایتی از محتوای منتشر شد در دو روز اخیر را با حداکثر 1000 یو آر ال تولید نموده و آن را به گوگل معرفی فرمایید.

خلاف بعضا سفارش های منتشر گردیده در اینترنت، نقشه وبسایت Google News از یو آر ال تصاویر دفاع نمی نماید. گوگل سفارش نموده است که از اسکیمای image یا این که متاتگ og:image برای اشاره به تصویر محتوا به کارگیری نمایند.

نقشه تارنما Mobile
این نوع نقشه وب سایت مطلوب تارنما های بسیار کمیست. البته چرا؟ جان مولر پذیرش کرده که نقشه وبسایت گوشی صرفا باید برای وبسایت های دارنده ورژن گوشی ساخت‌و‌ساز گردد و برای تارنما های واکنشگرا نیازی به آن وجود ندارد. همان در‌صورتی‌که وبسایت شما دارنده ورژن موبایلی به صورت m.example.com میباشد، ایجاد کرد نقشه تارنما گوشی خالی از لطف نخواهد بود.

نقشه تارنما HTML
نقشه وبسایت XML با غرض براورده کردن نیازهای موتورهای کاوش ساخته شده است. به موازات آن، نقشه وبسایت HTML با مقصود امداد به یوزرها انسانی پیاده سازی گردیده‌است.

البته پرسش اینجاست که در کنار تجربیات کاربری بهتر تارنما و پیوند های داخلی باصرفه، آیا گشوده هم نیازی به نقشه وب سایت HTML خواهد بود؟ تعداد بازدید های نقشه وب سایت HTML را تحلیل نمائید. در حالتی که خوش شانس باشید، تعداد بازدید از آن بسیار تحت خواهد بود. در غیر این شکل به این مضمون‌ خواهد بود که نیاز به ارتقاء تجارب کاربری سایت داریم. به دلیل آنکه یوزرها به راحتی توانسته اند محتوای متبوع خویش را بیابند.

نقشه تارنما HTML فالبا در فوتر وبسایت و در آحاد صفحه ها آن پیوند گردیده اند. این موقعیت موجب دستیابی اعتبار از آحاد صفحه ها می‌شود. آیا به حیث شما تقسیم اعتبار شیت فی مابین پیوند های آن به این صورت، فعالیت صحیحی میباشد؟ در صورتیکه که یوزرها متعددی نقشه وب سایت HTML را محاسبه نمیکنند و شما در کنار آن دارنده نقشه تارنما XML و تجارب کاربری نیکی می‌باشید، نیازی به درج نقشه وب سایت HTML در تارنما نخواهد بود.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 220 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 13:14


تمرکز روی جستجوی صوتی
یکی‌از دلایل تغییر‌و تحول الگوریتم های گوگل به جستجوی معنایی، ظهور آموزش سئو کاربردی جستجوی صوتی یا این که Voice Search میباشد. امروزه به کارگیری از جستجوی صوتی خیلی متداول گردیده‌است و حدودا ۳۳ درصد از یوزرها از امر های صوتی برای کاوش استعمال می نمایند. سئو وبسایت برای جستجوی صوتی تفاوت خیلی متعددی با جستجوی بی آلایش داراست. چون در جستجوی صوتی بایستی فورا به سراغ غرض اساسی استفاده کننده بروید.

برای اینکه بتوانید از این مورد به عایدی خودتان به کار گیری فرمایید، کوشش نمایید در به عبارتی اولِ کاغذ به یک پرسش جامع و کلی جواب دهید و بعد از آن به سراغ سوال ها جزئی خیس بروید. از داده های ساختار یافته (Structured Data) به کارگیری نمایید تا گوگل بتواند به راحتی محتوای شما و مضمون‌ آن را متوجه خواهد شد.

به عنوان مثال در‌حالتی که فروشنده وسایل ورزشی می‌باشید، می‌توانید یک محتوا راجع‌به وسایل ما یحتاج برای کوهنوردی فراهم فرمائید و در بالای متن از داده های ساختار یافته به کار گیری نمایید. همینطور میتوانید درباره ی مقررات کوهنوردی و کارهایی که بایستی در طی های اضطراری اعمال دهید، هم کلام فرمائید.

دقت بیشتر به تاپیک به مکان کلمه و واژه کلیدی
در حال حاضر گوگل التفات کمتری به عبارات کلیدی میدهد و به مکان آن روی قضیه مقاله ها تمرکز می نماید. شما هم بایستی به تاپیک های کبیر ای تصور کنید که می‌توانید در مقاله‌ها خودتان به طور جزئی به آنان بپردازید. غرض این میباشد که یک نوشته‌ی‌علمی جامع، کیفیت خوب و مخصوص ساخت و ساز نمائید.

به همین خیال به مکان تایپ کردن محتواهای خرد و جدا در موضوعات متفرق، خوب میباشد راهنماهای کاملی را برای یوزرها خودتان ساخت‌و‌ساز نمائید تا استفاده کننده بتواند بیشترین به کار گیری را از آن غالب شود.

حق تقدم نخستین: غرض استفاده کننده
فعلا مخاطب به جای این که به مقصود عبارات کلیدی اعتنا نماید، بیشتر به غرض مخاطب دقت می نماید. با نظارت کوئری هایی که منجر گردیده استفاده کننده به تارنما شما هدایت گردد، شما می‌توانید گروهی از تاپیک ها را پیدا نمایید که میتوانید براساس آن‌ها محتوا ساخت و ساز فرمایید.

شما میتوانید لیستی از کلمه ها کلیدی ساخت و ساز نمائید و آن‌ها را براساس غرض استفاده کننده تر و تمیز نمائید. از جمله، «ارتفاع قدمت باتری آیفون و اندروید» و «مقایسه تلفن همراه های اندروید و آیفون» هر دو در مجموعه بندی «مقایسه تلفن همراه هوشمند» قرار می‌گیرند.

در مقابل «راهنمای خرید آیفون ۱۲» و «شایسته ترین جای برای خرید آیفون ۱۲» هر دو در مجموعه بندی خرید قرار می‌گیرند و نماد دهنده این می باشند که مخاطب قصد خرید موبایل را داراست.

بعد از اینکه غرض استفاده کننده از کاوش را متوجه شدید، کارایی فرمایید به مکان ساخت‌و‌ساز محتوا در ارتباط یک تاپیک یا این که کلمه و واژه کلیدی خاص، محتواهایی ساخت و ساز فرمائید که به غرض مخاطب جواب می‌دهد.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 160 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 15:54


اینکه ساخت‌و‌ساز محتوا کنیم و یک کناره درانتظار بمانیم که یوزرها آموزش سئو کاربردی از آن بازدید نمایند به تنهایی کفاف نمی دهد.امروزه با توسعه شبکه‌های‌مردمی از قبیل فیسبوک،اینستاگرام ،تلگرام و… به راحتی می قدرت برای تجارت خویش کاربر جذب کرد.این کانال ها مخاطبان بخش اعظمی در بستر خویش دارا‌هستند و با ایجاد محتوا و تبلیغ کردن در‌این رسانه ها می‌توانید ، درآمد استخراج و کارتان را افزاش دهید.اشخاص و مارک های بسیار متعددی از روش این رسانه ها به درآمد و آوازه زیاذی دست یافته اند.ارتقا بازدید وب سایت با کمپانی در مجموعه ها و انجمن هاحضور یافتن در تیم ها و انجمن های تخصصی آنلاین طرز دیگر برای ارتقا بازدید تارنما شما میباشد.در  این طرز شما با مشارکت در مباحث صورت گرفته،هر کجا که مایحتاج باشد می‌توانید پیوند محتوای وب سایت خویش را ارسال نمائید تا دیگرافراد بتوانند آن را گزینه به کارگیری قرار دهند.

انجمن ها محل خیر و خوبی برای تبادل داده ها و گفت و گو کردن راجع‌به یک مورد خاص هستد.یک انجمن زمان خیر و خوبی را در چنگ شما قرار میدهد تا با جواب دادن به سوال ها فنی بقیه یوزرها آنان‌را به محتوای خویش عشق و علاقه مند نمائید و در مرحله ی آجل از آنان بخواهید تا از وب سایت شما بازدید نمایند.ارتقاء بازدید وبسایت با برگذاری وبینار های آنلاینوبینار ها اثر شبیه ای مانند فیلم ها دارا‌هستند و به جهت آموزشی بودن شان بیشتر مور اعتنا قرار می‌گیرند.در‌حالتی که شما در وب سایت خویش یک کمپین تبلیغاتی بهتر ساخت نمائید در آن در زمینه‌ی استعمال از یک مال خاص یا این که به عمل بردن یک نرم‌افزار خاص سخن نمائید؛ اعتقاد و باور داشته باشید که با استقبال یوزرها متعددی مواجه خواهید شد.نکته ای که دارای اهمیت میباشد این میباشد که شما میتوانید از روش رسانه های اجتماعی تبلیغ فرمائید و از این راه یوزرها بیشتری را به وب سایت خویش معرفی نمائید.اعتنا داشته باشید که وبینار ها نسبت به محتوای متنی هزینه بیشتری را به همپا خواهند داشت.به‌روزرسانی و بهبود مطالب قدیمیاحتمالا هنگامی که محتوا های کهن تان را منتشر نموده اید ،الگوریتم های گوگل گوناگون خیس از فرصت اکنون بوده اند و یا این که شما تجربیات و علم کمتری برای ساخت‌و‌ساز محتوا داشته اید.آپ تو دیت کردن مطالب های کهن با تکنیک های نو طریق ی دیگری میباشد که به شما راجع‌به ارتقا بازدید تارنما تان یاری می نماید.درین نحوه شما می‌توانید با جستن و تولید کردن لغات کلیدی نو و همینطور استعمال از تکنیک های بهینه سازی به بازدید وبسایت خویش امداد نمایید.قابل ذکر میباشد که آپدیت بودن مجال نشر مطالب مداقه بسزایی در رویش و ارتقاء بازدید سایتتان خواهد داشت.وظیفه گروه امداد وردپرس درین زمینه چیست؟دسته امداد وردپرس با پیش بینی کلیه تکنیک هایی که سبب به ارتقا بازدید تارنما شما مثل:حفاظت تارنما ،بهینه سازی وب سایت ،ارتقاء سرعت تارنما و مواقعی از این قبیل را آیتم برسی قرار میدهد تا سایت و یا این که بیزنس شما به بالاترین حد از رویش و توسعه خویش رسد.

 

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 103 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 13:56


درصورتی که بخواهم به بی آلایش‌ترین صورت ممکن فراخوان شغل را تعریف‌و‌تمجید کنم، آموزش سئو کاربردی یعنی اینکه چیزی از مخاطبان خویش بخواهید. یعنی به آن‌ها بگویید که دوست دارید چه کاری در تارنما شما اعمال دهند. عامل این شغل هم مشخص و معلوم میباشد. سوای فراخوان شغل ممکن میباشد یوزرها سردرگرم بشوند.

ما می بایست دقیقاً به مخاطب تارنما بگوییم که چه کاری می بایست جاری ساختن دهد.

فرض نمایید یک وب سایت مشاورۀ روانشناسی داریم. مقصود ما از تبلیغات گوگل این میباشد که استفاده کننده بعد از ورود به تارنما، هیبت درخواست مشورت کردن را لبریز نماید تا بتوانیم در اسرع وقت با وی تماس بگیریم. ولی در وب سایت هیچ اسمی از هیبت مشورت وجود نداشته باشد. در اینجا، استفاده کننده نمی‌داند که چه کاری بایستی ایفا دهد. یعنی نمی‌داند که چه‌طور قادر است درخواست مشورت کردن بدهد و از کجا می تواند هیبت مشورت کردن شما‌را پیدا نماید.

اینجاست که فراخوان فعالیت به امداد شما میاید. کافی میباشد در برگه‌ای که کابر را به آن هدایت می کنید، هیبت خویش را قرار دهید و از وی بخواهید تا برای رابطه با شما و اخذ دفعه، هیبت مشورت را کامل شدن نماید.

حال ممکن میباشد غرض شما چیز دیگری باشد. به عنوان مثالً اینکه مخاطب یک خرید آنلاین از شما اعمال دهد. پس بایستی یک دکمه خرید مشخص و معلوم داشته باشید که حیث مخاطب را جلب نماید.

 

ولی لحن ذکر می تواند مختلف هم باشد، ممکن میباشد بگویید برای مشورت تماس حاصل نمایید، یا این که حتی در شرایطی که مشورت کردن شما مجانی هم میباشد، به کار گیری از کلمه و واژه «مجانی» هم به شدت پیشنهاد می‌گردد. به شما توصیه می ‌دهم به طبع نوشته ی علمی «سه نوع فراخوان کار که نرخ تبدیل تارنما‌تان را به سقف می‌چسباند!» را استیناف فرمائید تا به عنایت ساخت فراخوان شغل در وبسایت پی ببرید.

طرق ارتباطی با خودتان را در معرض رویت کرد مخاطب قرار دهید
پیش از پرداختن بدین مورد، اذن دهید مثالی بزنم. مقصود یکی‌از مشتریان گرامی ما این بود که یوزرها بعد از دیدن تبلیغ وارد تارنما بشوند و آن گاه با وی تماس بگیرند. البته شماره تماس خویش را در تارنما قرار نداده بود.

به طبع بخوانید: مهم ترین و پرکاربردترین مفاهیم و اصطلاحات گوگل ادز
به وی گفتیم که در شرایطی که هدفش ارتقاء تماس یوزرها میباشد، می بایست قطعاً شماره تماس خویش را به شایسته ترین صورت در وبسایت معرفی نماید و داشتن یک صفحۀ غیر وابسته تحت عنوان تماس با ما یا این که گذاشتن شماره تماس با فونت خرد در انتهای وبسایت هم کفاف نمی دهد و ممکن میباشد یوزرها این نصیب‌ها را نبینند.

در حالتی که شیوه های ارتباطی خویش را روشن نگویید، چه شود؟ یوزرها هیچ خط مش ارتباطی قابل قبولی با شما پیدا نمیکنند و ناامیدانه از وبسایت شما بیرون می گردند. و سود این می‌گردد که برای ورودی هزینه میکنید، البته هیچ خبری از تماس وجود ندارد.

 

بنابر این؛ موردنیاز میباشد شیوه های ارتباطی خویش را به راحتی در چنگ یوزرها قرار دهید. پس در صورتی مثلا تامین تلگرامی دارید، قطعاً پیوند اکانت تلگرام خودتان را در اختیارشان قرار دهید. یا این که چنانچه مدد آنلاین دارید، می توانید از قابل انعطاف‌افزارهای گفتگوی آنلاین استعمال فرمائید. در هر شکل، موردنیاز میباشد متناسب با هدفی که دارید، شایسته ترین راه و روش ارتباطی را تعیین فرمائید.

در شرایطی‌که هم پیرو این می باشید که استفاده کننده با شما تماس بگیرد، شماره تماس خودتان را به صورت تماماً معین و در سریع‌ترین فرصت ممکن در اختیارش قرار بدهید. افزودن این پاراگراف در کنار شماره تماس که «با ما تماس حاصل نمایید» هم قادر است موجب ارتقاء تماس‌های شما گردد. حتی بد وجود ندارد به یوزرها اگاهی بدهید که سرویس ها مشورت شما بدون پول میباشد، یعنی بگویید: «برای مشورت مجانی تماس حاصل نمایید.»

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 244 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 13:26


جواب به‌این پرسش به هیچ وجه مشقت بار وجود ندارد، با مسئولیت بودن به مقررات آموزش سئو کاربردی و می بایست ها و نباید هایی که موتورهای کاوش برای ما در حیث گرفته میباشد قادر است تضمینی برای درجه بندی صحیح مبنی بر با آنچه در وبسایت خویش ارائه داده اید باشد، به کار بستن از seo کلاه سپید نسبت به اشکال بهینه سازی های جانور، ایمن ترین راهی میباشد که میتواند تضمینی بر درجه بندی صحیح سایت شما باشد، ریسک سود بردن از هر طریق دیگری به جز بهینه سازی کلاه سپید قادر است پیامدها جبران ناپذیری بر بهینه سازی وب سایت شما و اعتبار کلی شما داشته باشد.

پیامدها خرید بک پیوند ها

پیامدها خرید بک پیوند ها
یک کدام از بارزترین نمونه هایی که برای گوگل نامطلوب خواهند بود و با وجود آن به شدت واکنش خواهد کرد خرید بک لینک و پیوند ها است، میدانیم که وجود بک پیوند ها سبب ساز شود که تارنما شما بازدید بیشتری پیدا نماید و در فیض در مرتبه ی بالاتری از حاصل کاوش برای یوزرها قرار گیرد می بایست اعلام کرد که خرید بک پیوند ها برای یک سایت از نگاه گوگل و دیگر موتورهای کاوش تخلفی هنگفت برداشت میگردد که برای آن می بایست بهای گزافی پرداخت خواهد شد و گاهی دوران ها مجال نیاز میباشد تا بتوانید اعتبار قبلی ی خویش را به دست آورید، خرید بک لینک و پیوند جزئی از بهینه سازی کلاه سیاه است و وجود این تکنیک در هیچ اینترنت سایتی سفارش نمی‌شود.

عنایت یوزرها برای موتورهای کاوش
در دنیای بهینه سازی و گونه های seo استفاه از تکنیک ها و اصولی که در آن فقط به موتورهای کاوش پندار میگردد و بشر ها در آن جایگاهی ندارند، عموما جزئی از سئوی کلاه سیاه برداشت می‌شوند می‌دانیم که گوگل صرفا به یوزرها خویش و رضایت آنان می اندیشد و در‌حالتی که که متوجه گردد در اقداماتی که شما برای سایت خویش جاری ساختن داده اید به استفاده کننده توجهی نکرده اید برای شما عواقبی را در لحاظ خواهد گرفت.

آیا به کارگیری از بهینه سازی کلاه خاکستری برای ارتقای تارنما سفارش می شود ؟
قبلی خیس به‌این زمینه اشاره کردیم که سئوی خاکستری می‌تواند هم منجر ارتقای وب سایت شما گردد و هم شما‌را از دنیای اینترنتی حذف کند، تصمیم با شما میباشد که به کدام سو جنبش کنید قصد به سمت سئوی کلاه سیاه درین مثال از سئو( seo کلاه خاکستری) قابلیت و امکان پذیر میباشد، در فیض آغاز از اثار داشتن این نوع بهینه سازی در وب سایت خویش داده ها بی نقص استخراج فرمایید و از اشخاص زبده دراین مورد یاری گیرید و سپس موضع خویش را مشخص و معلوم کنید، پرسش اساسی اینجاست که آیا شما حاضر می‌باشید اعتبار کلی تارنما خویش را در عوض بالا داخل شدن موقت سکو سایتبه شکل دایم به خطر اندازید؟

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 228 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 13:17


مدام بر روی اینکه مرتبط بودن، سیگنالی توانمند برای به حساب آوردن آموزش سئو کاربردی قیمت پیوند می‌باشد یا این که نه، گفت و گو های فراوانی وجود داشته میباشد. منطق به ما میگوید که مرتبط بودن بایستی سیگنالی حاذق برای احتساب بها لینک و پیوند ها باشد چون لینک و پیوند دادن تارنما هایِ مرتبط به همدیگر امری تماماً طبیعی میباشد.

با اینحال، در شرایطی که تارنما معتبری مانند CNN لینکی دارای اعتبار با انکر تکست "قهوه" به سایت کافی شاپ شما بخشید، مطمئناً شما به خیال و خاطر اینکه وبسایت CNN در مورد قهوه کار نمی نماید، آن را رد نمیکنید. مطمئناً از آنجاییکه وب سایت CNN وبسایت معتبری میباشد، شما هر لینکی از این وب سایت با هر انکر تکستی را قبول می‌کنید.

چنانچه پاره ای بالاتر از تشکیل داد لینک و پیوند بدین زمینه نگاه کنیم متوجه خوا هیم شد که بیشتر وب سایت ها دوست دارا هستند ترافیک هدفمندی را به سایت خویش وارد نمایند و در غایت بازدیدکنندگان را به مشتریان تبدیل نمایند. به همین خیال و خاطر لینک و پیوند وب سایت شما بایستی در اینترنت سایتی قرار بگیرد که مشتریان احتمالی را به وبسایت شما منتقل نماید. این به این مفهوم میباشد که بها لینک و پیوند ها بالاتر از seo میباشد و میتواند منبع بدون واسطه درآمدزایی باشد.

همان گونه که در نصیب انکر تکست توضیح دادیم، نشان ها حاکی از آن میباشد که گوگل دیگر مانند دیرین به انکر تکست پیوند ها التفات نمی دهد. در قبال ممکن میباشد با تجزیه و نظارت تک تک ورقه و مرتبط بودن پیوند ها تارنما ها را سکو بندی نماید. در‌صورتی‌که این قضیه پذیرش گردد، ایجاد کرد پیوند در صفحه های مرتبط به سیگنال مرتبه بندی کارکشته تبدیل گردد.

فعلا، شایسته ترین فعالیت این میباشد که بر روی چگونگی لینک و پیوند ها تمرکز نمائید. طوری که پیوند ها خیر صرفا از نگاه کیفیتی مطلوب باشند، بلکه بتوانند ترافیک نیکی را به تارنما شما منتقل نمایند.

شرایط لینک و پیوند ها بر روی یک برگه
فرض نمائید در اصفهان زندگی میکنید و یک بلاگ درخصوص قهوه دارید. قصد دارید لینکی را با خوانند‌گان خویش بر روی یک سایت محلی (که آن هم راجع به قهوه میباشد) به اشتراک بگذارید. خب، این پیوند را در کجای شیت بایستی قرار دهید؟

مطلقا بخوانید: لینک و پیوند‌ها 4 نوع شدند: Sponsored, Nofollow, Follow و UGC
در صورتی‌که حقیقتاً می‌خواهید خواننده‌گان تان این پیوند را مشاهده نمایند، بایستی آن را در محلی قرار دهید که به راحتی چشم خواهد شد. می‌توانید این پیوند را در بدنه مهم کاغذ، مجاورت بالای ورقه یا این که درون محتوایی قرار دهید که در خصوص قهوه و فروش آن توضیحاتی داده میباشد.

خوب میباشد لینک و پیوند های خویش را در فوتر قرار ندهید. بیشتر یوزرها به انتهای برگه نگاه نمی‌کنند و حتی در صورتی نگاهی به فوتر بیندازند لینک و پیوند جان دار در آن را تحت عنوان یک پیوند اثرگذار نمی شناسند.

گوگل قادر است وضعیت لینک و پیوند را تشخیص دهد و برهمین پایه بها آن را شناسایی می نماید. در حالتی که پیوند در فوتر یک کاغذ قرار داشته باشد، گوگل قیمت آن پیوند را کمتر می‌داند چون اعتقاد دارد چنین لینک و پیوند ها بها چندانی برای یوزرها ندارند.

گوگل کل وضعیت لینک و پیوند ها را نیز گزینه استعمال قرار میدهد. مثلا گوگل می‌تواند به راحتی تشخیص دهد که 50% پیوند های وب سایت شما در فوتر قرار گرفته میباشد. این مسئله نشانه دهنده پیوند بیلدینگ ضعیف میباشد و گوگل نگاه ظریف تری به آن خواهد داشت.

فکر کنید 50% لینک و پیوند هایی که به وب سایت شما اشاره می نمایند در سایدبار قرار دارا‌هستند. این قضیه نیز آرم میدهد که شما پیوند را خریداری نموده اید. بیشتر تارنما های ارائه دهنده لینک و پیوند، لینک و پیوند ها را در نصیب سایدبار قرار می‌دهند.

به همین خیال و خاطر بایستی مطمئن باشید که پیوند های خویش را از تارنما هایی اخذ میکنید که با عشق و علاقه به سایت شما لینک و پیوند می‌دهند و آن‌ها‌را در درون محتوا قرار میدهند. اگرچه تعداد اندک پیوند ها در سایدبار مشکلی به وجود نخواهد آورد ولی خیل‌عظیم آن آرم از ضعف شما در تشکیل داد پیوند داراست. پس بدین مسئله توجه داشته باشید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 13:12


کلاه سیاه


بهینه سازی کلاه سیاه عملی میباشد که برخلاف شیوه نامه‌های موتورهای آموزش سئو کاربردی کاوش برای بازنویسی SERP (کاغذ حاصل موتور کاوش) برای حصول به جايگاه‌بندی فراتر فعالیت می‌نماید. بازاریابان که از طریق‌های seo کلاه سیاه به کار گیری می‌نمایند ممکن میباشد جریمه‌های گوگل اخذ نمایند، از موتورهای کاوش تمیز شوند یا این که جايگاه آن‌ها تماما کاهش یابد.

برخی تاکتیک‌های seo کلاه سیاه شناخته گردیده به تفصیل تحت میباشد:

اتوماسیون محتوا
صفحه های درگاه
متن یا این که پیوندهای مخفی
کلیدواژه لبریز کردن
گزارش بقیه رقبا (یا این که seo منفی)
ریدایرکت‌های نهفته
مخفی کاری
بک لینک و پیوند pbn (یکی‌از نحوه‌های ساخت‌و‌ساز بک پیوند است که اگر که به صحت تولید نشود تحت عنوان seo کلاه سیاه شناخته گردیده و مشمول پنالتی گوگل میشود.)
کلاه سپید


بهینه سازی کلاه سپید دسته ای از تاکتیک‌های پذیرش گردیده seo موتور کاوش میباشد که برای ارتقا وضعیت وبسایت در ورقه حاصل موتور کاوش (SERP) پیاده سازی گردیده‌است. نتیجه ها موتورهای کاوش که در سود طریق‌های پذیرش گردیده ظواهر می گردند، به مکان پرداخت یا این که بدور زدن مقررات موتورهای کاوش، حاصل جستجوی ارگانیک نامیده می گردند.

تکنیک‌هایی که معمولا در seo کلاه سپید به کارگیری می گردد عبارتند از:

به کارگیری از عبارات کلیدی ظریف
تجزیه و ارزیابی و تفحص عبارات کلیدی
ویرایش متا تگ‌ها برای رابطه عالی
بک پیوند دادن به وبسایت‌هایی که مرتبط و گرانبها میباشند
ساخت‌و‌ساز پیوند از روش ساخت محتوای صوتی، ساخت‌و‌ساز محتوای گرافیکی گرانبها برای خوانند‌گان
کلاه خاکستری


seo کلاه خاکستری یک طرز بهینه سازی میباشد که ترکیبی از بهینه سازی کلاه سپید و کلاه سیاه میباشد. سئوی کلاه خاکستری ریسک بیشتری نسبت به seo کلاه سپید داراست. در seo خاکستری از آیین نامه‌های موتور کاوش برای ارتقاء جايگاه ورقه در SERP‌ها به کار گیری می‌نماید. در واقع تکنیک‌های بهینه سازی کلاه خاکستری، سیاه را به رنگ سپید در می آورند.

بعضا تکنیک‌های seo کلاه خاکستری به تفصیل ذیل میباشند:

استعمال از دامنه‌های منقضی گردیده
لینک و پیوند‌های خرید یا این که بیزنس
به کار گیری از کانال‌های بلاگ محرمانه (PBN)
تشکیل داد میکرو وب سایت‌ها و بلاگ‌ها
محتوای چرخشی
تولید محتوای تکراری
اتومات کردن محتوا
ارتقا چگالی کلمه ها کلیدی با متن مخفی

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 86 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 15:46


ساخت سایت، Call to Action ها و ساختار منوی وبسایت در نرخ پریدن یوزرها مفید می‌باشند. آموزش سئو کاربردی البته این عامل ها تنها بخشی از قطعات جورچین معمایی می باشند که بایستی آن را حل فرمائید. یوزرها فعلا در وبسایت شما می باشند و دلیلی برای این حضور در وبسایت وجود داراست. ممکن میباشد آن ها به دنبال ورقه ای خاص در وب سایت شما باشند که در کمپین‌های بازاریابی خویش آن را تبلیغ کرده‌اید.

تعامل فی مابین تبلیغ شما و محتوای ورقه شما بسیار دارای اهمیت میباشد. شما همواره می بایست کارایی نمایید که یک پیام واحد را در محتوای صفحه های و تبلیغات خویش ارائه دهید. فرمت ارائه محتوا در برگه و تبلیغات نیز بسیار دارای اهمیت میباشد و به یوزرها یاری می‌نماید که ریلکس‌خیس با محتوای صفحه های و تبلیغات شما رابطه برقرار نمایند.

رعایت این قضیه اثرات مثبت فراوانی داراست که بالاتر از کاهش نرخ پریدن Bounce rate میباشد. ساخت و ساز رابطه محتوایی و ساختاری دربین تبلیغات و صفحه های فرود؛ سبب می شود که نرخ تعامل و نرخ فروش وب سایت شما ارتقاء یافته و تلاش شبکه‌های بازاریابی و تبلیغاتی شما بیشتر خواهد شد.

به تجارب کاربری قیمت بدهید
تمامی از وب استعمال می‌نمایند. با ورود تلفن همراه‌های هوشمند به معاش اشخاص جامعه، یوزرها وب دامنه وسیعی را دربرگیرنده می شوند. احتمال آنکه شما اکنون از موبایل تلفن همراه خویش این نوشته ی علمی را بازرسی نمائید، بسیار بالا میباشد. براین اساس شما بایستی به رابط کاربری تارنما و تجارب کاربری وبسایت اعتنا ویژه‌ای داشته باشید. شما میتوانید از یوزرها بخواهید لحاظ خویش را در ارتباط کاربری تارنما با شما فی مابین بگذارند تا خطاها احتمالی را سریع‌خیس یافته و رفع فرمایید.

 پند هایی برای کاهش نرخ پریدن Bounce rate از روش بروز رسانی تارنما 
ساخت سایت برای تلفن همراه
در صورتی‌که شما همچنان مشکلاتی در طراحی وب سایت برای تلفن همراه را در گزارش‌های تارنما خویش مشاهده میکنید. خوب میباشد که هرچه سریع‌خیس این خطاها را رفع فرمایید. طراحی وب برای گوشی دیگر جزء مشکلاتی وجود ندارد که بتوانید حل آن را به آجل موکول نمایید. گوگل از سال 2016 وبسایت‌های باصرفه گردیده برای گوشی را سریع‌خیس از وب سایت‌های دسکتاپی ایندکس می‌نماید و این در معنای آژیر خطر برای آحاد تارنما‌هایی میباشد که هنوز در پیاده سازی موبایلی وب سایت خویش با نقص‌ روبرو می باشند.

در صورتی تارنما شما ریسپانسیو وجود ندارد، عالی میباشد به‌مکان پژوهش بقیه خطاها فورا این نقص‌ تارنما خویش را حل کنید.

 قابلیت و امکان خوانایی
شما ممکن میباشد شایسته ترین محتوا را در کاغذ خویش درج کرده‌باشید. ولی با این هم اکنون کاربرانی کاغذ شما‌را به‌خیال دشواری قرائت محتوای آن، رخنه‌ نمایند. با یک تغییر تحول خرد می‌قدرت این یوزرها را در وبسایت نگهداری کرد. از جملهً با ارتقا سایز فونت نوشته‌ها، مخصوصاً برای یوزرها تلفن همراه، یا این که ارتقا مسافت فی مابین خطوط به خوانایی متن امداد متعددی می‌نماید. لطفاً از رنگ‌های ناخوانا در بگراند سپید برای متن ها خویش استعمال نکنید. رنگ سیاه در بگراند سپید بیشترین کنتراست را ساخت می‌نماید و تلاوت آن بسیار معمولی‌خیس از تلاوت متن با رنگ‌های دیگر مانند سبز یا این که آبی رنگ معدود رنگ بر روی بگراند سپید میباشد. گاهی قشنگ به حیث وصال یک پیاده سازی در معنای آن وجود ندارد که آن پیاده سازی به وصال شما به غرض آخری امداد می‌نماید.

یوزرها را به تعامل با وب سایت تشویق فرمائید
ساخت‌و‌ساز تعامل با وبسایت از روش هدایت یوزرها به صفحاتی که مد لحاظ شما میباشد شکل می گیرد. تولید ساختار مطلوب در لینک و پیوند های داخلی و همینطور ساختار منوی تارنما به هدایت یوزرها به خرید از وبسایت امداد کرده و نرخ تبدیل یوزرها وب سایت را فراتر میبرد. گاهی خروج یوزرها از یک کاغذ و ورود آن‌ها به شیت‌ای دیگر از وب سایت در واقع حرکتی میباشد که شما در پیاده سازی قیف خرید تارنما خویش پیشبینی کرده‌اید و برای تبدیل کاربر به خریدار، این صفحه ها را از گذشته برای نقل و جابجایی مخاطب در لحاظ گرفته‌اید و اینگونه خروج‌هایی از صفحه های نماد خیر برای شما تلقی می گردند.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 99 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 12:51


طبقه بندی محتوا وبسایت، مانند تیم بندی ها و برچسب ها ، به شما آموزش سئو کاربردی یاری می نماید تا وب سایت خویش را سازماندهی فرمائید و به یوزرها و Google امداد می نماید تا بفهمند محتوای شما درباره چیست.

در شرایطی که وبلاگی دارید ، اضافه کردن پیوندهای داخلی به تیم بندی هایی که محتوا وابسته به آن میباشد قادر است موءثر باشد. اضافه کردن ارتباطات به مجموعه و برچسب ها به Google امداد می نماید تا ساختار وب لاگ شمارا بفهمد و به بازدیدکنندگان امداد می نماید تا به راحتی به پست های مرتبط مراجعه نمایند.

اضافه کردن مقاله ها و محصول ها دوست داستنی
واپسین مورد ای که می بایست بیان خواهد شد تولید پیوندهای داخلی به دوستداشتنی ترین یا این که جدیدترین پست های سایت شما میباشد. ترجیحاً این مناطق را در نوار کناری یا این که پاورقی تارنما خویش ساخت‌و‌ساز نمائید تا در همگی صفحه های و پست ها اکران داده خواهد شد و استفاده کننده بتواند به راحتی به اخرین و دوستداشتنی ترین مطالب دسترسی داشته باشد و فرصت حضور یوزرها در وب سایت ارتقاء میابد و بر بهینه سازی آن پیج وب سایت اثر مثبت می گذارد.

با ارتقاء قیمت لینک به‌این دوست داستنی ترین/جدیدترین پست ها از صفحه ها و پست های متعدد ، آن ها حقیقتاً تقویت میشوند. ضمن این ، دسترسی به پست ها برای بازدیدکنندگان شل خیس میباشد ، که منجر ارتقاء ترافیک داخلی تارنما میشود.

فاکتور های مؤثر بر بهینه سازی داخلی و درجه بندی گوگل
واژه و کلمه کلیدی در تگ تیتر:

تگ تیتر دو‌مین نصیب اساسی محتوای ورقه میباشد، درنتیجه سیگنال توانمند در seo page-on ارسال می‌نماید.

آغاز تگ تیتر با واژه و کلمه کلیدی:

بر مبنای مطالعات Moz ، تگ عنوانی که با واژه و کلمه کلیدی آغاز می شود در مقایسه با تگ عنوانی که واژه و کلمه کلیدی در انتهای آن قراردارد، از عملکرد بهتری برخوردار‌است.

واژه کلیدی در تگ توضیحات:

این هم علامت دیگر مرتبط بودن تیتر مذکور با مشاجره نوشته‌ی‌علمی میباشد و شما‌را متمایز می‌سازد.

وجود واژه و کلمه کلیدی در تگ H1:

تگ H1 دومی تگ تیتر میباشد که سیگنال مرتبط بودن را به گوگل (Google) ارسال می‌نماید.

گزینش درست واژه و کلمه کلیدی

کلمه و واژه کلیدی عبارتی میباشد که بیشترین به کارگیری از آن در متن گردیده و تعیین واژه و کلمه کلیدی که بیشتر از دیگر لغت ها مورداستفاده قرارگرفته، نماد مرتبط بودن میباشد.

ارتفاع محتوا:

محتوایی که عبارات بیشتری دارااست می تواند سطح وسیع‌تری را پوشش دهد و به مقاله‌ها سطحی و کوتاه ارجحیت داراست.

تراکم کلمه و واژه کلیدی:

تراکم کلمه و واژه کلیدی مبنایی میباشد که گوگل (Google) از آن برای گزینش تیتر برگه استعمال می‌نماید. البته به کار گیری بیش‌ازحد میتواند به شما جراحت برساند.

نهفته‌سازی معنایی کلمه و واژه کلیدی در محتوا (LSI):

LSI لغات کلیدی به موتورهای کاوش امداد می‌نماید مضمون‌ کلماتی که بیش تر از یک معنا دارا هستند را بتواند استحصال نماید. وجود یا این که نبود LSI نشان چگونگی محتوا میباشد.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 12:40


صرف لحاظ از اینکه آموزش سئو کاربردی به چه شکل پیوند ها بدست آمده، وبسایت هایی که بیشترین امتیاز را داشته باشند، میتوانند در رقابت seo ، برنده میدان باشند. ولی موتورهای کاوش براساس سیگنال های متفاوت پیوند ها را قیمت گذاری می نمایند، مانند:

محبوبیت لینک و پیوند درست شده
مورد پیوند و رابطه آن با تارنما پیوند دهنده ( آیا محتوای پیوند مرتبط میباشد؟)
تازگی پیوند
متن پیوند گردیده (Anchor Text)
اعتبار دامنه وبسایت
تعداد لینک و پیوند های فرنگی وب سایت لینک و پیوند دهنده در آن ورقه و تک تک وب سایت
توان دامنه و کاغذ تارنما
وب سایت پیوند دهنده پنالتی گردیده یا این که اسپم به حساب آورده می شود

offpage seo و فاکتورهای تاثیرگذار بجز پیوند سازی
در حالی که پیوند سازی در سایت های دیگر، یکی مهم‌ترین استراتژی های سئوی آف پیج به حساب آورده می شود، دیگر کار های بیرون وبسایت را نیز تاثیرگذار میباشد، مانند:

بازاریابی از روش شبکه های عمومی
بلاگ نویسی به طور پست مهمان
تبلیغات در راستای دوراندیشی از مارک (مثل بیلبورد، تبلیغات اینترنتی، کلیپ مارکتینگ و …)
بازاریابی از روش اشخاص تاثیرگذار (اینفلوئنسر مارکتینگ)
کمپین های 360 رتبه


15 تکنیک گرانقدر offpage
1.وب سایت های شبکه‌های‌مردمی
امروزه دیگر شبکه‌های‌اجتماعی جز لاینفک معاش هرکسی گردیده است و اکثر عموم عضو دست‌کم یک کدام از شبکه های عمومی میباشند. چهار کانال اجتماعی که بیشتر اثر را در سئوی آف پیج دارا‌هستند چهره بوک، توییتر، لینکدین و گوگل پلاس میباشد. هر ورودی که از این شبکه‌های‌مردمی شما داشته باشید، امتیاز بالایی در گوگل دارااست.

در صورتیکه در ادامه ارتقا مرتبه وب سایت خویش در گوگل می باشید، عالی میباشد که به طبع درین 4 کانال عضو گردید و کار نمائید. شبکه‌های‌اجتماعی شایسته ترین و ارزانترین منبع تبلیغات آنلاین می‌باشند.

2. ساخت و ساز محتوا
ساخت محتوا  براساس اصول seo یکی شایسته ترین منش ها برای ارتقا جايگاه تارنما میباشد. با ساخت‌و‌ساز محتوا ناب و نو شما علاوه براینکه شما می‌توانید عذروبهانه ای برای برگرداندن یوزرها خویش به تارنما تولید فرمایید، موتورهای کاوش گر هم زیرا که تارنما شما آپ دیت رسانی می شود، همیشه و به صورت پیوسته وب سایت را تحقیق می نمایند( می خزند). این نکته را در لحاظ داشته باشید که هرچه محتوا تازه و ناب باشد، شما از جايگاه و اعتبار بالاتری نزد گوگل منتفع خواهید بود.

مهم ترین نکته صرفا این میباشد که محتوای شما بایستی براساس اصول بهینه سازی نوشته خواهد شد و درصورتی که بدین مورد خیلی وارد نیستید، می‌توانید یک وب لاگ نویس را استخدام فرمایید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 103 تاريخ : پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 13:37


به طبع شما هم شنیده‌اید که خیلی‌ها حین بازرسی‌ی کتاب، صرفا و تنها آموزش سئو کاربردی به تصاویر آن اعتنا می‌نمایند؛ این موضوع ممکن میباشد برای یوزرها فضای مجازی هم تکرار گردد. به این ترتیب هیچ گاه نباید از این مورد غافل گردید. ذیل هر قوانینی در کنار محتوای متنی خویش، از تصاویر کاربردی استعمال فرمائید تا خلال ارائه‌ی اطلاعاتی بی نقص‌خیس، سطح ورقه‌ی مربوطه را به نظر بصری تا چندین پله افزایش دهید.

از تصاویر منحصر به کار گیری فرمایید
خوب میباشد تصاویری که در سایت خویش آپلود می کنید، عکس‌هایی منحصر باشند؛ همان دیگر در صورتی‌که عکس‌هایی که شما لود کرده‌اید، تنها و تنها در وبسایت شما وجود داشته باشد، این قضیه میتواند به باصرفه‌سازی وبسایت شما بیشتراز پیش یاری دهد. در صورتیکه هم تهیه و تنظیم‌ی عکس منحصر نا ممکن بود، با تغییر تحول سایز آن یا این که افزودن یک تایپوگرافی (مانند لوگوی وب سایت) یا این که امثالش، میتوانید از انتشار تصویری که قبل از شما، به وسیله چندین وبسایت دیگر منتشر گردیده بود، خودداری فرمائید.

متن جایگزین را هیچ وقت فراموش نکنید
دقت داشته باشید که فارغ از قراردادن متن جایگزین(Alteative Text) که در اصطلاح به آن خواص Alt گفته می شود، تصویری که آپلود کرده‌اید چندان روی اعتبار ورقه‌ تاثیری نمی‌گذارد. به خیال داشته باشید که از عبارت کلیدی مهم برای مالامال کردن فیلد متن جایگزین فایده ببرید. مسلما می دانید که سرعت بار گذاری ورقه، یکی مهمترین عامل ها اثر گذار در سئوی تارنما شما محسوب می‌شود؛ به این ترتیب می بایست بدین نکته اعتنا داشته باشید که تصاویر شما مسلما دارنده وسعت قابل قبولی باشند.

برای این که تصویر متبوع به وسعت قابل قبولی رسد، می توانید از قابل انعطاف‌افزارهای مختلفی مانند فتوشاپ استعمال فرمایید. برای نادر کردن وسعت عکس در فتوشاپ، پس از ساخت‌و‌ساز تغییرات موردنیاز، نشانگر موشواره را در نوار بالای شیت روی نصیب File قرار دهید؛ آن گاه، آیتم‌ی Save for Web را تعیین نمایید. در‌صورتی‌که به یک عکس بی آلایش نیاز دارید، به طبع عملیات ذخیره‌سازی را با فرمت JPG اجرا دهید؛ درصورتی که که به‌دنبال تصویر ترنسپرنت می‌باشید، هویدا میباشد که می بایست به سراغ فرمت PNG بروید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 13:12


در علاوه بر یادگیری seo وبسایت یا این که اجرای این مراحل با مفهومی آموزش سئو کاربردی به اسم تگ یا این که نشانی کنونیکال سروکار خواهید داشت. rel=”canonical” که اکثر اوقات URL متعارف نامیده میگردد، یک عنصر HTML میباشد که به موتور کاوش نشانی یا این که برگه اساسی و ترجیحی را در‌صورتی‌که دو کاغذ محتوای یکسانی دارا‌هستند، اعلام مینماید.  با تگ canonical می‌توانید از محتوای تکراری، چه داخلی و چه فرنگی پرهیز نمائید. محتوای تکراری داخلی در سایت شما حادثه می افتد، به‌این شکل که محتوای دو ورقه از یک دامنه تماما یکسان باشد یا این که حتی درصد بالایی از محتوا شبیه هم باشند. محتوای تکراری فرنگی هنگامی واقعه می افتد که صفحه ها تکراری یا این که بسیار شبیه در دامنه های گوناگون وجود داشته باشد.

URL کنونیکال به گوگل، بینگ و یاهو اعلام می نماید که چه صفحاتی را نماد دهند و چه صفحاتی را در صفحه ها نتیجه ها موتور کاوش مخفی نمایند.

بازدیدکنندگان وبسایت هنگام بازدید از وبسایت شما URL متعارف را نمی بینند. این تگ در کد شیت (در هدر تارنما) درج می گردد و تنها به وسیله رباتهای گوگل قابل مشاهده میباشد. هر ورقه از وب سایت شما یک نشانی کنونیکال منحصر داراست و در اکثر زمان ها این نشانی مبتنی بر با نشانی مهم ورقه میباشد.

سازش با گوشی – mobile friendly
با ارتقا کاربرانی که از موبایل برای کاوش در وب و سپری کردن وقت در شبکه های مردمی به کار گیری میکنند، اصطلاح یا این که معنی mobile friendly در seo وبسایت مطرح شد. از سال 2015، گوگل فشار بیشتری را بر صاحبان وبسایت وارد نموده است تا وب سایت های خویش را با تلفن همراه سازگار نمایند.

مجموعاَ، معنای گوشی فرندلی این میباشد که وبسایت شما در یک دستگاه موبایل یا این که تبلت سعی نیکی داشته باشد.

یک تارنما سازگار با تلفن همراه اصولاً هنگامی از ورژن دسکتاپ به ورژن گوشی تغییر و تحول سایز می‌دهد می بایست کل عناصری که در دسکتاپ بوسیله یوزرها قابل مشاهده بود، را نگهداری نماید. همینطور متاتگ ها، محتوا و تصاویری که بوسیله خزنده ها در دسکتاپ خزیده گردیده اند می بایست در گوشی نیز وجود داشته باشند. این اصطلاح در سالهای اخیر مداقه بیشتری هم پیدا کرده، از وقتیکه گوگل اعلام کرده حق تقدم درجه بندی سایتها، ورژن گوشی آنهاست و اصطلاح نو دیگری به اسم mobile-first indexing  نیز به همین ادله رونمایی گردیده است.

 

در امکان سازش با گوشی، لینک و پیوند ها مسافت قابل قبولی از هم دارا هستند و مخاطب به راحتی قادر است روی آنان کلیک نماید. برخی از موادسازنده وبسایت از پهنای شیت بزرگتر نیستند. استفاده کننده می‌تواند فارغ از دردسر شیت را اسکرول نماید. هر قسمت وبسایت به خیر بارگزاری می‌گردد و سرعت وبسایت در تلفن همراه بالاست، همان گونه که در دسکتاپ سرعت قابل قبولی بایستی داشته باشد.

Lazy load تصاویر
بار گذاری تنبل (که به آن بارگیری بر طبق تقاضا نیز گفته می‌شود) یک تکنیک seo تارنما برای محتوای آنلاین به ویژه تصاویر و ویدئوهاست. تصاویر یکی‌از موادسازنده اساسی سایتها ، به ویژه دکان های اینترنتی می‌باشند و در اجرای seo هم اعتنا متعددی به seo تصویر میگردد.

مضمون‌ لود تنبل یا این که lazy load به مکان بارگزاری تک تک ورقه اینترنت و اکران آن به استفاده کننده به طور یکجا و انبوهی از موادتشکیل دهنده، فقط قسمت هایی که استفاده کننده در لحظه در کاغذ میبیند را اکران می دهد و هرچه مخاطب به زیر شیت میاید( اسکرول میکند) بقیه ارکان نیز بارگزاری میگردند.

از جمله فرض نمایید یک فروشگاه آنلاین دارید که در برگه اساسی مغازه ۱۰۰ مال نشان داده میشود. به یاری بارگزاری تنبل، دیگر نیازی وجود ندارد تصویر کلیه صد کالا به عبارتی آغاز بارگزاری خواهد شد. بلکه آغاز محصولاتی که در برگه قابل مشاهده می باشند بارگزاری می‌گردد و وقتی که مخاطب برای مشاهده بقیه تولید ها به زیر ورقه میرود بقیه تصاویر نیز بارگذاری میگردند.

بارگیری بر پایه ی تقاضا، فرصت را مدیر میکند که موجب ارتقا سرعت وب سایت می‌گردد و در تجارب کاربری (ux) نیز اثر مثبت دارااست. یعنی استفاده کننده فرصت کمتری را برای مشاهده شیت معطل می‌ماند و زمانیکه در اکنون مشاده تصاویر بالای شیت میباشد، بقیه تصاویر با خواست استفاده کننده اکران داده می شوند.

نماد گذاری اسکیما (schema markup)
یکی‌از دیگر از عناصری که تشخیص صفحه ها اینترنت را برای رباتهای کاوشگر سهل وآسان میکند، علامت گذاری اسکیما میباشد. نماد گذاری schema، که تحت عنوان داده های ساختار یافته شناخته می‌شود، گویش موتورهای کاوش میباشد که از واژگان معنایی اختصاصی به کارگیری می نماید و برای ارائه بدیهی خیس داده ها به موتورهای کاوش به خواسته ادراک محتوای تارنما به کار گیری می گردد. از طرفی، به یوزرها یاری می نماید تا داده ها خوب و ظریف تری را در نتیجه ها کاوش به یوزرها اکران دهد.

گوگل، همواره کوشش می‌نماید تا معنای حقیقی وواقعی یک ورقه اینترنت را عالی متوجه خواهد شد. به همین برهان میباشد که علامت‌ گذاری اسکیما وجود دارااست. این شکلی از ابرداده میباشد که به یک اینترنت ‌وب سایت اضافه می ‌خواهد شد و به الگوریتم های گوگل می گوید ورقه چه چیزی را تعریف میکند و چه اطلاعاتی می بایست بصورت به ویژه و با تاکید به یوزرها اکران داده خواهد شد.

به کارگیری از اسکیما مقام ویژه ای در seo وبسایت داراست، حاصل جستجویی که دارنده اسکیما می‌باشند، داده ها را سریعتر و دقیقتر به مخاطب منتقل میکنند.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 12:44


تا همین آخرها، گوگل محتواها و صفحاتی را که دارنده بیشتراز یک تگ H1 بودند را جریمه آموزش سئو کاربردی می‌کرد. به گفته SEMRush، دیگر اینطور وجود ندارد. تا‌زمانی‌که محتوای شما تجارب رضایت بخشی را به یوزرها ارائه می‌دهد، در شکل ضرورت می‌توانید بیش تر از ۱ آیتم استعمال نمایید. (البته ما سفارش می‌کنیم به عبارتی یکبار را استعمال نمائید و بجای آن بیشتر از تگ H2 به کارگیری فرمائید)

 

کلمه و واژه کلیدی اساسی خویش را تنها در برخی از تگ های تیتر قرار دهید
هنگامی گوگل صفحه ها تارنما شما‌را می خزد، قرار دادن واژه و کلمه کلیدی مقصود شما در برخی از تگ های تیتر ضرری ندارد. Yoast این را نیز سفارش می نماید. در حالتی‌که از این پلاگین به کارگیری می کنید، متوجه خواهید شد که‌این پلاگین ترجیح می دهد در ۳۰ تا ۷۵ درصد تیتر‌ها و زیرعنوان‌ها را در آن لغت ها کلیدی قرار دهید.

زمانی کلمه ها کلیدی را در تگ‌های تیتر و متن خویش در جایی که طبیعتا مطلوب میباشند قرار دهید، یوزرها را برای مقطع زمانبر‌تری در تارنما خویش نگه خواهید داشت. به کار گیری درست و طبیعی از لغات کلیدی در سرتیترها و محتوا سبب قابل ایندکس شدن خوب محتوا میشود.

به همین ادله، گوگل متوجه می‌شود که وبسایت شما برای بازدیدکنندگان قابل شعور و اثر گذار میباشد. با گنجاندن لغت ها کلیدی خویش در تگ های تیتر خویش، به Google نشانه می دهید که محتوا شما حول آن مورد خاص متمرکز میباشد. هرچه گوگل داده ها بیشتری درباره وب سایت شما داشته باشد، به احتمال زیاد شاهد بهبود درجه آن در نتیجه ها گوگل خواهید بود – به شرط اینکه شایسته ترین طرق سئوی محتوا را دنبال فرمایید.

چه طور از تگ های تیتر در وردپرس استعمال کنیم؟
درصورتی که با وردپرس شغل میکنید، به راحتی می‌توانید عنا وین را در محتوای خویش قرار دهید. بسته به ویرایشگری که به کار گیری میکنید، چندین راه و روش برای جاری ساختن آن وجود داراست.

ویرایشگر کلاسیک وردپرس (WordPress Classic Editor)
به کار گیری از تگ تیتر در ویرایشگر کلاسیک وردپرس بسیار بی آلایش میباشد. می توانید سرفصل‌ها را در هر دو نمای ویژوال و ویرایشگر متن قرار دهید.

برای تهیه و تنظیم عنا وین در ویرایشگر ویژوال، متنی را که می‌خواهید تیتر خویش را ساخت نمائید تایپ فرمایید. آنگاه، بر پایه ی تصویر پایین به منوی کشویی در بالای ویرایشگر خویش بروید. به صورت پیش فرض روی Paragraph یا این که سد تهیه و تنظیم می گردد. زمانی روی پیکان کلیک میکنید تا منو را گشوده نمایید، همگی سرفصل‌های جان دار، H1 تا H6 را میبینید. مورد مطلوب برای متن خویش را تعیین فرمائید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 14:02


هر شخصی حاذق به تایپ کردن رپورتاژ وجود ندارد، برای اثر‌گذاری آموزش سئو کاربردی مطلوب، رپورتاژ می بایست به وسیله یک مجموعه کارشناس که از اصول خبرنویسی، بهینه سازی، برندینگ و بازاریابی باخبر میباشد تنظیم گردد. در غیر این شکل ممکن میباشد به ضدتبلیغ بدل گردیده و اثرات خسارت‌باری برای شما داشته باشد.

تعیین منبع تکثیر رپورتاژ بسیار اساسی میباشد. می بایست تارنما‌های دارای اعتبار و مربوط به تجارت خودتان را تعیین نمایید و به آنچه رقبا اعمال داده‌اند دقت نکنید. نشر رپورتاژ خبری در وب سایت‌هایی که با مسئله بیزنس شما هیچ هم‌خوانی ندارند از اعتبار مارک شما می‌کاهد و هیچ کمکی به بیزنس شما نخواهد کرد.

برای وبسایت‌های خبری بر طبق نوع کاربر و مدل تکثیر خبرها آن‎ها رپورتاژ تهیه و تنظیم نمائید. کاربر هنگام بازرسی رپورتاژ شما می بایست شم نماید یکی خبر‌ها وبسایت مرجع را تفحص می‌نماید و ابدا نباید متوجه تبلیغاتی بودن محتوای شما خواهد شد.

راز توفیق یک رپورتاژ اطلاع رسانی چیست؟
رپورتاژ به طور هدفمند و سازمان یافته همت می‎نماید با ارائه قصه‌سیرتکامل و جالب پیام مارک را به کاربر منتقل نماید، هر چقدر این پیام به صورت مناسب تری منتقل خواهد شد و رسانه‌های ارائه‌کننده پیام بها و اعتبار بیشتری داشته باشند شانس توفیق اطلاع رسانی ارتقا می یابد.

توجه فرمایید از نشر اطلاع رسانی به خیل عظیم و به صورت یکسان خودداری کنید. وب سایت‌هایی که از حیث درجه و اعتبار ذیل‌خیس از شما می‌باشند مقام قابل قبولی برای نشر رپورتاژ‌های شما نخواهند بود.

 

چطور یک رپورتاژ اطلاع رسانی دیدنی می‌‌خواهد شد؟
رپورتاژ بایستی متناسب با فرآورده و خدماتی که قصد معرفی آن‌ها را دارید تنظیم خواهد شد و از عنا وین تاثیرگذار منفعت پیروزشود. یک تیتر مطلوب در توفیق رپورتاژ‌های اینترنتی اثر بسیار متعددی داراست.

غرض‌گذاری قبل از کتابت اطلاع رسانی باعث میشود مولف سیر فرضی کاربر را در لحاظ بگیرد و به ساخت و ساز محتوای گران بها یاری می‌نماید. به کار گیری از لغت ها قادر و مفید در تیتر و محتوای رپورتاژ خبری به توفیق آن امداد می‌نماید. این موادتشکیل دهنده در کنار یکدیگر به ساخت یک اطلاع رسانی جالب و اثربخش امداد می‌نمایند.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 107 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 13:14


یکی از بهترین روش های حذف لینک اسپم، استفاده از ابزار Disavow است. Disavow امکانی است که سرچ کنسول در اختیار شما قرار میدهد. برای حذف بک لینک های اسپم به کمک Disavow، آموزش سئو کاربردی باید فایلی را با آدرس لینک های اسپم آماده کنید و در نهایت آنها را به گوگل معرفی کنید. با این کار به گوگل می فهمانید که کدام لینک ها برای شما بی ارزش است و باید حذف شود.

گوگل نیز پس از مدتی آنها را نادیده خواهد گرفت.

 

حذف بک لینک های اسپم با آموزش Disavow
برای حذف لینک های اسپم با آموزش disavow در قدم اول باید لیستی از بک لینک های خراب را تهیه کنید. پس از آن دو راه برای از بین بردن آنها دارید:

دیساوو کردن دامنه یک سایت و بی اثر شدن تمامی بک لینک های گرفته شده از آن دامنه
دیساوو کردن آدرس یک صفحه از آن سایت
ساخت فایل متنی با فرمت txt
برای تهیه لیست لینک های اسپم باید از یک نرم افزار متنی مانند notepad استفاده کنید؛ چرا که فرمت فایل آماده شده از لیست بک لینک ها باید txt باشد.

حذف لینک اسپم
 

فایل ذخیره شده باید از فرمت txt و با یونی کد UTF-8 ذخیره شود. برای این کار از منو file دکمه save as را انتخاب کنید:

حذف لینک اسپم
 

با انتخاب این دکمه، تصویر زیر به شما نشان داده می شود؛ نام فایل مهم نیست و هر چیزی می تواند باشد.

حذف بک لینک های اسپم با ابزار Disavow
 

پس از آن که گزینه " save " را انتخاب کردید، پیغامی به شما نشان داده می شود:

" آیا می خواهید این فایل روی فایل قبلی ذخیره شود؟ "

شما گزینه yes را انتخاب کنید.

حذف بک لینک های اسپم با ابزار Disavow
وارد کردن آدرس لینک های بی ارزش
حالا اگر می خواهید بک لینک های یک دامنه بی اثر شوند، باید به صورت زیر آنها را به فایل متنی اضافه کنید:

domain: domainname.com

دقیقا مانند تصویر زیر، به جای domainname.com، آدرس سایت مورد نظرتان را قرار دهید. شما باید هر سایت را در یک سطر قرار بدهید.

لغو لینک یعنی چه
آپلود فایل در ابزار دیساوو
پس از آنکه فایل را به صورت کامل آماده کردید، باید آن را در ابزار Disavow گوگل آپلود کنید. طبق تصویر زیر، وارد آدرس https://search.google.com/search-console/disavow-links شوید.

حذف لینک اسپم
در این قسمت از شما می خواهد که آدرس سایتتان را انتخاب کنید. در صورتی که سایتتان را قبلا در سرچ کنسول ثبت کرده باشید، در این قسمت آن را خواهید دید. سپس روی دکمه ای که در تصویر مشخص کرده ایم، کلیک کرده و فایل متنی مورد نظرتان را آپلود کنید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 115 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 16:02


بایستی علاوه‌بر دقت به وسعت کاوش و عنایت کلمه و واژه کلیدی برای بیزنس، لغات کلیدی آموزش سئو کاربردی را مطابق مسئله، نیت استفاده کننده و رابطه با فرآیند خرید هم تیم‌بندی نمایید. به عنوان مثالً به سه نمونه پایین دقت فرمائید. مدلهای خرقه اداری: موضوعی مطلوب برای نوشته‌علمی و معرفی ست جامه اداری میباشد.

بها خرقه اداری: مشتری بالقوه که در مرحله تصمیم‌گیری خرید میباشد.
خرید خرقه اداری زنانه: مشتری بالقوه‌ای که مهیا خرید میباشد.
مثالهای بالا تنهاً برای یادگیری بوده و می بایست بر طبق موقعیت بیزنس، تولیدات و خط مش بهینه سازی، مجموعه‌بندی‌ها را تمجید فرمایید.

از لغات کلیدی چندگانه در محتوا به کار گیری نمایید.
با هر بروزرسانی الگوریتمی که گوگل منتشر می‌نماید، این موتور کاوش توسعه یافته‌خیس می‌گردد؛ براین اساس یکی از دیگر از شایسته ترین استراتژی‌های بهینه سازی، دفاع از عبارات کلیدی چندگانه در محتوا میباشد. گوگل اعلام نموده است که میتواند موضوعات فرعی مرتبط با یک واژه و کلمه کلیدی خاص را فهم نماید. به عنوان مثال، در حالتی‌که بخواهید «امکانات ورزشی خانگی» را کاوش نمایید، گوگل متوجه می‌گردد که «بها امکانات»، «گزینش‌های رفیعتر» یا این که «ایده‌های فضای خرد» و … موضوعات فرعی مرتبط میباشند و کاغذ نتیجه ها کاوش گوگل، طیف پهناور‌تری از حاصل را نماد می دهد. از
آنجایی‌که رقابت بسیار متعددی برای لغات کلیدی کوتاه وجود داراست، در حالتی‌که از لغات کلیدی چندگانه یا این که عبارات کلیدی بلند و با سه کلمه و واژه یا این که بیشتر به کار گیری نمائید، با تحقیق جايگاه سایت برای واژه و کلمه مربوطه و احتمالاً لغت ها مرتبط، شانس بیشتری برای مشاهده تارنما خویش در حاصل رفیعتر خواهید داشت. داده ها خویش را با پژوهش مقاله ها ذیل، ارتقا بدهید:

کلمه ها کلیدی Long-Tail (لانگ تیل) یا این که دنباله دار – مداقه، کاربرد و نحوه به کارگیری
لغت ها کلیدی LSI چیست و چرا در بهینه سازی اساسی و ضروری میباشد؟
باصرفه‌سازی تصاویر را فراموش نکنید.
یکی‌از دیگر از شایسته ترین استراتژی‌های seo، باصرفه‌سازی تصاویر وب سایت شما میباشد. بیشتراز 20٪ از مجموع جستجوهای اینترنت در Google Images ایفا میشود؛ به این ترتیب برای توفیق بهینه سازی در سال 2022، پی بردن کیفیت باصرفه‌سازی هر تصویر برای کاوش ضروری میباشد. با باور از چگونگی بالای تصاویری که به کار گیری می کنید و مرتبط بودن مورد عکس با واژه و کلمه کلیدی مدنظرتان استارت فرمایید. تنها با نگاه‌ کردن به تصویر شما، می بایست برای یوزرها معلوم خواهد شد که محتوای شما راجع به چیست. مدام پیش از آپلود تصویر مطمئن گردید که وسعت آن را با صرفه کرده‌اید و به حافظه داشته باشید گوگل به‌ سرعت ورقه، به‌تیتر یک استدلال مرتبه‌بندی نگاه می‌نماید. تصاویر 21 درصد از وسعت تک تک یک کاغذ اینترنت را تشکیل میدهند و در حالتی که وسعت تنها یک تصویر مو جود در شیت، بالا باشد، ممکن میباشد به سئوی تمام کاغذ زخم بزند. تگ‌های جایگزین تصویر (Alt) نیز بسیار اصلی می باشند؛ این متن جایگزین تصاویر میباشد که بوسیله موتورهای کاوش برای یاری به مرتبط کردن تصویر با لغت ها کلیدی و زمینه محتوا به کار گیری میگردد.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 101 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 13:09


درین مقاله به ذکر دو آیتم از ذهنیت و تصورات اشتباهی میپردازیم که اکثری آموزش سئو کاربردی از وبمسترها را سرگرم کرده و همین زمینه موجب کاهش ترافیک سایتشان شد‌ه‌است.


مطمئنا تا به امروز مقاله‌ها متعددی را درباره کیفیت ارتقا ترافیک طبیعی وبسایت خوانده اید و ساعت های متعددی را صرف بررسی داده های مرتبط با بازدیدکنندگان و مشورت کردن با همیاران خویش نموده اید. البته هر نوع تکنیکی را که در جهت ارتقاء ترافیک به عمل گرفته اید گشوده هم با سود مطلوبی مواجه نشده اید. این نمایش برای اکثر کسب و کار های آنلاین واقعه می افتد.

آیا تا به امروز به‌این قضیه تفکر نموده اید که شاید ذهنیت خطا شما، دلیل عدم رویش ترافیک طبیعی وبسایت باشد؟! به عبارت دیگر این زمینه به ابزارهای سئویی که در حالا استعمال میباشید ارتباطی ندارد و فقط برهان مانع، خویش شما می باشید.

با ما درپی مقاله همدم باشید تا به‌این قضیه به صورت با جزییات بیشتر پرداخته و شما‌را با اشکال ذهنیت هایی که در ارتقاء ترافیک، خطا میباشد آشنا کنیم.

شما غرق در گوگل میباشید
افتادن درین دام بسیار شل میباشد، به این دلیل‌که داده ها و راهکارهای بسیار متعددی در موضوع بهینه سازی بر محور موتور جستجوی گوگل در وب وجود دارااست و دقت بیشتراز حد به پارامترهای سکو بندی گوگل ممکن میباشد در شغل فیض عکس به هم پا داشته باشد.

در حیث داشته باشید که غرق شدن در بازی جايگاه تارنما، ممکن میباشد در مرتبه وب سایت شما اثر منفی بگذارد. به علاوه اینکه در صورتیکه به مکان ایجاد محتوای متناسب با منظور یوزرها غرض، فقط شیوه نامه گوگل را در پیش بگیرید، وب سایت شما چیز با ارزشی برای ارائه به یوزرها ندارد.

نیازی وجود ندارد که مجموع شعار اساسی و استراتژی برندینگ تارنما را فقط به خیال و خاطر یک آپ دیت گوگل عوض نمائید. در قبال سعی فرمائید تا بفهمید، وب سایت شما چه‌گونه می‌تواند با مقررات و آپ دیت های تازه گوگل همگام شود. فعالیت با یک تاکسی تبلیغاتی یا این که سرویس ها بهینه سازی، قادر است به شما یاری دهد که درین سیرتکامل مواقع خویش را با الگوریتم های نو گوگل به راحتی سازگار نمایید.

شما در حالا شغل با مقررات سایرافراد می باشید
بخش اعظمی از اشخاص همواره دنباله رو سایر افراد می‌باشند و در مورد seo نیز این نادرست را می نمایند. آنان فقط استراتژی یک تارنما چیره را سرلوحه خویش قرار داده و تصور می نمایند که‌این استراتژی برای وبسایت آن‌ها نیز پاسخ میدهد. این موضوع در مواردی که شما به شدت غرق داده های عددی وبسایت های چیره میشوید بیشتر به وجود میاید.

مدام اعتنا نمائید که‌این آمارها تنها بر پایه ی یک وبسایت می باشند و پارامترهای توفیق در بهینه سازی از صنعتی به صنعت دیگر گوناگون می گردد. آمارها ممکن میباشد به شما بگوید که در یک وبسیات مشخص و معلوم، تغییر‌و تحول یک پارامتر موجب یکسری موازی شدن ترافیک شد‌ه‌است، ولی ساخت‌و‌ساز همین تغییر‌و تحول در وب سایت شما ممکن میباشد فیض عکس داشته باشد.

در ازای از مشتری ها و یوزرها خویش بخواهید که دوست دارا‌هستند چه محتوایی را در وب سایت مشاهده نمایند و به عبارتی محتوا را در وبسایت نشر دهید. همینطور پارامترهای کلی تری را که به صورت صد در صد بر بهینه سازی اثر مثبت می‌گذارند را دنبال فرمایید. سرعت تارنما، دسترسی سهل و آسان منوها و اکران باصرفه وبسایت در دستگاه های گوشی از این موردها می باشند.

به خیال و خاطر داشته باشید که برای ارتقاء ترافیک طبیعی وب سایت، بایستی مقررات خویش را وضع و اوضاع کرده و از آن تاسی نمائید. هیچ کاربری عشق و علاقه ندارد که بعداز ورود به یک تارنما نو، آن را یک ورژن ضعیف نسخه برداری گردیده از سایر وبسیات ها ببیند.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 12:39


یکی‌از وسیع ترین خطاها سایت ها فعلا گفت و گو سرعت وب سایت آموزش سئو کاربردی و بارگذاری صفحه های به خصوص در تلفن های هوشمند است. از آنجایی که‌این قضیه ارتباط بدون واسطه با رضایت استفاده کننده و تصمیم گیری وی برای به کارگیری از وبسایت و بالا بردن نرخ تبدیل داراست ما نیاز داریم یک استاتژی مطلوب برای صفحه های پرمخاطب خویش مثل مقاله ها در حیث بگیریم.
جدای از این مفاد،  نرخ رجوع به تارنما برای ما به ترازو متعددی تخت‌گاز وب سایت مخصوصا هنگام مراجعه یوزرها نو متعلق میباشد و به صورت قابل توجهی موجب تولید ارتباط استوار با مخاطب و یا این که تخریب آن می‌ خواهد شد.

با آپ دیت هسته گوگل و ارائه Core Web Vitals در می سال ۲۰۲۰ سه واحد سنجش بسیار اصلی به متخصصان seo برای بهبود سرعت وب سایت معرفی شد که پژوهش این معیارها و سعی برای بهبود آن به تمامی کارشناسان بهینه سازی اکیدا سفارش میگردد.

 

حال مقداری به عقب برگردیم ….

در سال ۲۰۱۵، صحیح وقتی که تلفن های هوشمند نصیب قابل توجهی از جستجوها را به خویش تخصیص دادند و بالاخره کفه معیار را به سمت خویش هنگفت کردند، گوگل تصمیم گرفت برای بالابردن سرعت تارنما و بهبود تجربیات کاربری پروژه ای به عنوان AMP را معرفی نماید.
در‌این نوشته‌علمی اینجانب قصد دارم با معرفی AMP با گویش بی آلایش، به طرز شغل، مزیت ها، محدودیت های آن بپردازم و بعد از آن خطاهای آن را معرفی و خط مش برطرف کردن آن را با شما دربین بگذارم. همینطور فراگیری نصب AMP بر روی وب سایت و آزمایش و اثر AMP برسئو از سایر موضوعات مهمی میباشد که در‌این نوشته‌ی علمی تماما به آن پرداخته شود. پس با ما یاور باشید.

آنچه در‌این نوشته خوا هیم داشت

AMPچیست؟
شیوه فعالیت AMP
مزایای AMP در بهینه سازی
محدودیت های AMP
فعال سازی AMP بر روی وب سایت (یادگرفتن تصویری)
تمپلیت های AMP
نصیب پیکربندی توسعه یافته
قسمت تحلیل
رفع باگ AMP
گزارشات AMP در سرچ کنسول
خطاهایی AMP
رفع باگ صفحه های گم گردیده AMP
آزمایش AMP
توده بندی
مولف
علی سخا
AMPچیست؟
همان طور که گفته شد AMP که مخفف Accelerated Mobile Pages میباشد پروژه ای بود که گوگل در سال ۲۰۱۵ آن را فعال سازی و غرض خویش را از آن بهبود سرعت بارگذاری صفحه ها وبسایت در تلفن های هوشمند تیتر کرد. به لهجه بی آلایش AMP راهی اثرگذار برای ساخت صفحه های استاتیک و به صورت HTML میباشد و سرعت بارگزاری صفحه های را به صورت قابل توجهی در دیوایس هایی با ورقه خرد مثل موبایل ارتقاء میدهد.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 281 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 12:35